Comprar en Arbo Ten Premio

LOS COMERCIANTES DE ARBO REPARTIRÁN 3.700 EUROS EN PREMIOS PARA SUS CLIENTES DURANTE ESTAS NAVIDADES

El Concello de Arbo pone en marcha un año más la campaña “Comprar en Arbo ten premio”, en colaboración con la asociación de comerciantes del municipio, en la que participan más de ochenta establecimientos de la localidad.

Los negocios repartirán entre sus clientes rifas por sus compras. En total se han impreso cerca de 100.000 rifas y 33 de ellas tienen premio seguro. En total se repartirán alrededor de 3700 euros en premios: uno de 350 euros, uno de 250, otro de 150 euros y treinta premios de 100 euros.  El sorteo se efectuará en enero, repartiendo los vales para descontar en los comercios, bares, restaurantes y empresas de Arbo que participan en la Campana de Navidad.  El Concello de Arbo vuelve a impulsar un año más esta promoción junto con los comerciantes, aumentando los premios y haciendo más atractiva la participación en el sorteo. El alcalde de Arbo, Horacio Gil, destaca que con la puesta en marcha de esta campaña el Concello de Arbo y sus comercios pretenden atraer a un mayor número de clientes y fidelizar a sus compradores más habituales. Señalando además la importancia de apoyar el pequeño comercio local tan importante para Arbo.

 

OS COMERCIANTES DE ARBO REPARTIRÁN 3.700 EUROS PARA OS SEUS CLIENTES DURANTE ESTE NADAL

O  Concello de Arbo pon en marcha un ano máis a campaña “Comprar en Arbo ten premio”, en colaboración coa asociación de comerciantes do municipio, na que participan máis de oitenta establecementos da localidade.

Os negocios repartirán entre os seus clientes rifas polas súas compras. En total imprimíronse preto de 100.000 rifas e 33 delas teñen premio seguro. En total repartiranse ao redor de 3700 euros en premios: un de 350 euros, un de 250, outro de 150 euros e trinta premios de 100 euros.  O sorteo efectuarase en xaneiro, repartindo os vales para descontar nos comercios, bares, restaurantes e empresas de Arbo que participan na Campaña de Nadal, aos agraciados no sorteo. O  Concello de Arbo volve impulsar un ano máis esta promoción xunto cos comerciantes, aumentando os premios e facendo máis atractiva a participación no sorteo. O alcalde de Arbo, Horacio Gil, destaca que coa posta en marcha desta campaña o  Concello de Arbo e os seus comercios pretenden atraer a un maior número de clientes e fidelizar aos seus compradores máis habituais. Sinalando ademais a importancia de apoiar o pequeno comercio local tan importante para Arbo.

Ir á primeira páxina Ir á páxina anterior 


© Concello de Arbo

Plaza Consistorio, 1, 36430 Arbo, Pontevedra

Teléfono contacto: 986 665 000 Fax: 986 665 011