I FÓRUM do Río Miño Transfronteirizo

O vindeiro 21 de xuño celebrarase en Valença (Portugal) o I FÓRUM do Río Miño Transfronteirizo, un espazo de encontro para os axentes sociais e económicos da zona que pretende ser o punto de partida para a construción dunha estratexia de cooperación intelixente en torno ao territorio do río Miño, entre Portugal e o sur da provincia de Pontevedra.

O Fórum está impulsado polo proxecto Smart Miño, cofinanciado ao 75% polo programa INTERREG VA POCTEP, fondos FEDER da Unión Europea,  e del son socios a Deputación de Pontevedra, a CIM Alto Minho e a Fundación Centro de Estudos Euro Rexionais.

 

INSCRIBETE NO SEGUINTE ENLACE: 

http://smartminho.eu/primeiro-foro-programa/

Jura de Bandera para Civiles

Jura de bandera de Personal Civil en el Municipio de Arbo ( Pontevedra)

La Localidad de Arbo acogerá el próximo mes de Abril una Jura de Bandera de Personal Civil.

El próximo 15 de abril tendrá lugar en la localidad de Arbo una jura de Bandera de personal Civil, que contará con la presencia del Regimiento de Infantería Isabel la Católica nº 29, con base en Figueirido (Pontevedra). Esta es la primera vez que se organiza un acto de estas características en el municipio de Arbo y limítrofes.

La Jura de Bandera de personal civil está regulada por la Orden de Defensa 1445/2004, y permite a los españoles “que sin querer vincularse a las Fuerzas Armadas, puedan manifestar su compromiso  con la defensa de España, prestando el juramento o promesa ante la Bandera”

Todas aquellas personas que deseen realizar su promesa ante la Bandera de España  deberán presentar la correspondiente solicitud habilitada al efecto, en la Subdelegación de Defensa de Pontevedra (Paseo de Cervantes nº 3, tlfno  986868166) o en el Concello de Arbo o en el Concello de Creciente. Conjuntamente con la solicitud debidamente firmada (que será proporcionada en los Organismo anteriormente citados), se deberá adjuntar fotocopia del DNI en vigor. La fecha tope para presentar dichas solicitudes será antes del 6 de abril.

Asimismo los requisitos que tendrán que cumplir los interesados serán los siguientes:

 

-Tener nacionalidad española

-Tener cumplido los 18 años de edad

-no haber sido declarado incapaz por sentencia judicial firme

 Ir á páxina seguinte Ir á última páxina


© Concello de Arbo

Plaza Consistorio, 1, 36430 Arbo, Pontevedra

Teléfono contacto: 986 665 000 Fax: 986 665 011