“Arbo, camiña pola saúde mental”

ANDAINA SOLIDARIA POLA SAÚDE MENTAL EN ARBO

O vindeiro día 16 de decembro ás 10 da mañá arrancará en Arbo unha andaina solidaria pola saúde mental organizada polo Concello de Arbo en colaboración coa asociación Avelaiña. A xornada comenzará cunha marcha de dificultade media que partirá dende a Praza do Concello e que terá unha duración de 5 Km aproximadamente. A súa chegada, habrá numerosas actividades, agasallos para os participantes e varios sorteos para que haxa un tempo de recreo e distensión.

“Arbo, camiña pola saúde mental” reunirá a numerosas persoas entre usuarios, veciños, profesionais, achegados de Avelaiña e autoridades locais. Estas actividades teñen como obxetivo hacer reflexionar a cidadanía sobre a importante labor que desenvolve esta asociación, potenciando a inclusión das persoas con enfermidade mental na provincia de Pontevedra, mediante a promoción da mellora da súa calidade de vida e a dos seus familiares. Un día no que todos debemos aprender e sensibilizarnos coa problemática da enfermidade mentar e estar dispostos a colaborar para lograr a mellora na calidade de vida destas persoas.

Dende o Concello de Arbo e a Asociación Avelaiña animamos a todo aquel que así o queira, a participar e colaborar nun día tan especial como este. Os donativos (5 euros) faranse en efectivo o día da andaina aos socios colaboradores da asociación ou se ingresarán có concepto “participación marcha solidaria de Arbo” na conta: ES27-2100-4046-1121-0009-8385.

 

----

MARCHA SOLIDARIA POR LA SALUD MENTAL EN ARBO

El próximo día 16 de diciembre a las 10 de la mañana arrancará en Arbo una marcha solidaria por la salud mental organizada por el Concello de Arbo en colaboración con la asociación Avelaiña. La jornada empezará con una caminata de dificultad media que partirá desde la Plaza del Concello y que tendrá una duración de 5 Km aproximadamente. A su llegada, se organizarán numerosas actividades, habrá regalos para los participantes y varios sorteos para que haya un tiempo de recreo y distensión.  

“Arbo, camiña pola saúde mental” reunirá a numerosas personas entre usuarios, vecinos, profesionales, allegados de Avelaiña y autoridades locales. Estas actividades tienen como objetivo hacer reflexionar a la ciudadanía sobre la importante labor que desarrolla esta asociación, potenciando la inclusión de las personas con enfermedad mental en la provincia de Pontevedra, mediante la promoción de la mejora de su calidad de vida y la de sus familiares. Un día en el que todos debemos aprender y sensibilizarnos con la problemática de la enfermedad mental y estar dispuestos a colaborar para lograr la mejora en la calidad de vida de estas personas.

Desde el Concello de Arbo y la Asociación Avelaiña animamos a todo aquel que así lo desee, a participar y colaborar en un día tan especial como este. Los donativos (5 euros) se harán en efectivo el día de la “Andaina” a los socios colaboradores de la asociación o se ingresarán con el concepto “participación marcha solidaria de Arbo” en la cuenta: ES27-2100-4046-1121-0009-8385.

 


© Concello de Arbo

Plaza Consistorio, 1, 36430 Arbo, Pontevedra

Teléfono contacto: 986 665 000 Fax: 986 665 011